Thursday, February 24, 2011

Ya Allah,tenangkanlah hati hambamu ini yg sgt merindui abgnya ...

sblom aku cyte panjang2 jom lew kte doa skewt bg tenang skewt aty aku neyh !!!
"Ya Allah, sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kerunsingan dan dukacita, aku berlindung kepada-Mu drpd kelemahan dan kemalasan, aku berlindung kepada-Mu daripada perasaan penakut dan bakhil, dan aku berlindung kepada-Mu daripada d'belenggu hutang dan tekanan orang "...
Ya Allah kau ampunilah dosa aku, ampunilah dosa kedua ibubapaku, adeq bradeqku, guru2ku srta kwn2ku,
cucurilah rahmatmu kebesaranmu kpd mereka ...
amin~

Xthu lew npew ngan aty aku arineyh, xtenang lew ...
mcm2 aku pk, psl study, psl dye, abg aku & so on ...
aku teringat kt abg aku, rindu sgt kt dye ...
aku nk blek arineyh ecok bleh jumpe abg aku (yg pkay serban kt leher 2) tp xdpt, sbb encik wat claz sok ...
if x aku mmg da beram..... da, agpown aku mmg nk kne trun kl ptg neyh, g appointment doctor ...
so sx jln lew blek gombak ...
xyh nk berulang ag ...
ikowtkn aty nk ponteng jewk, tp 1x ponteng 'barred'...
adoyai ...encik2 !!!
tp apekan daya Allah da tetapkan segalanye ...
so pasrah jewk lew ...

No comments:

Post a Comment