Saturday, May 28, 2011

Merindui seseorang sgt memedihkan ...


Mlm neyh xthu kenapa, rindu sgt kt itik …

aku xthu kenapa jgk wkt aku termenung tetibe air mata aku menitik…

“Merindui seseorang neyh sgt memedihkan

Tp aku phm , itik still ade komitmen laen yg g penting, so kne ketepikan aku dlu …

Tp xdew lew itik ketepikan aku lgsg, ade gak msg & col aku …

Juz kalo nk jd cm owg laen 2 susah skewt lew …

Nk jumpe slalu, nk tgk movie sme2, nk mkn sme2 slalu …

Mmg xlew, sbb itik jauh …

Nk dtg slalu susah, duet lg, mse lg …

Bak kate cik aku, ‘makin lmew xjumpe makin rindu ‘ …

Tp perit jgk lew, tp think positive … hehhehe~

Saba2 …

Xpew lew sume 2 aku xkesah, as long dye xwat mende yg aku xsukew da lew …

Act, aku kesian & wisaw kt dye sbb asik kejew jewk …

Sbtu ahd pown kejew, OT lg …

Kuat btol smgt itik aku neyh …

:: buat yg tersayang, I sntiase merindui you …

Thankz coz hadir dlm hidup neyh, wlaupown pnuh dgn dugaan …

Tp kte still bleh hadapi sme2 kn , heheheh~

Kejew elok2, jgn smpay sakit da lew & jgn lupe solat & makan …

Smoge ape yang u nk u akn dpt nty …

Of coz, I nk yg terbaek buat kita nty , Insya’Allah, Allah permudahkan untuk kita …

Lastly ‘Jage dri, jge mata & jage iman’ … LOVE YOU

No comments:

Post a Comment