Sunday, June 12, 2011

:: only ONE ::



setelah brape lamew x mem'blog'kn dri sbb pnt bkeje ...
arineyh aku men'yempat'kn dri tok manaip b4 g kejew ...
kejew... kejew... kejew ...
2 lew hobi aku since kecik ag ...
aku mmg sowg yg sukew mcari duet ...
dlu wkt kecik2 , blek jewk skola tlg mama niaga ...
ble hari mmgu plak aku wat kedai sdry dpn umah jual air ...
sampay ade 1 ary 2 angin kuat sgt, smpay meja&pyung aku mlayang ...
bekas isi air aku pecah, aku terkejut tewos lary msok umah ...
tggl jewk costumer&brg2 2 , dowg yg tlg angkt ... hehehhe~

ckup lew ngan intro kt ats 2 ...
act sejak 2 menjenjak neyh ble aku bz ngan kejew, blek kol 1@2pg neyh ...
ble da pnt blek kejew, tp aku still harapkn 1 mende yg meng'happy'kn ...
but aku xdpt ...
mcm manew aku bleh wat dlu, but aku xdpt blek ...
so smlm pas blek kejew aku terpikir psl neyh ...
aku da jumpe jln pyelesaiannye ...
lps neyh maybe aku xkn kcewa ble ape yg aku nk, aku xdpt...
if...
stiap perbuatan aku ikhlas kerana Allah ...
so if aku xdpt balasan pown dr owg yg aku nk , tp aku still dpt balasan dr Allah ...
insya'Allah, ngan wat owg laen bahagie niat kerana Allah, aku xkn kecewa lg ...

:: ape yg kte bleh lakukan kerana owg untuk lihat owg yg kte syg bahagie, xsmestinye dye bleh lakukan tok lihat aku bahagie...
aku sedar manusia xlary dr membuat kesilapan & tiada yg sempurna dkt manusia ...
so xperlu aku harapkan balasan apa2 dr manusia , ckup memadai aku harapkan balasan dr Allah ... insya'Allah hati aku tenang & xperlu nk sedeyh2 ::



No comments:

Post a Comment