Wednesday, July 27, 2011

47...

buat seorang sahabat ...
aku rindukan kenangan kte dulu ...
terlalu byk memori kte bersame ...
hanya ko sahabat yg setia bersama aku mse 2 ...
skrg ???
aku still tak tahu knape kte jd cmneyh ...
aku da cube tok cri jwpn dr ko ...
tp aku xdpt ...
yg aku dpt juz ~!@#$%^
skrg aku da putus asa untuk pulihkan relation kte ...
maybe slh aku ...
aku da cube untuk betulkan keadaan tp aku gagal ...
aku gagal untuk pertahankannye, aku gagal untuk menjaga haty ko walaupown da byk cara aku cube ...
aku tetap gagal untuk jd sahabat yg terbaek tok ko ...
usaha aku sia2, xdew support dr ko ...
aku still kecewa dgn peristiwa2 sblom neyh ...
xpew lew,maybe ade hikmah d'sebalik semua yg berlaku ...
aku harap kau bahagia d'samping sahabat2 kau yg laen ...
aku sentiasa doakan ko biarpown kte xcm dlu lg ...
aku sayangkan ko sama cm dlu , bg aku sedikit mse untuk lupekn ape yg terjadi ...
aku akn okew after datz ...
sgala rahsia&memori kte bsama, aku akan smpn ...
gud luck, jge dri ko ...
solat jgn tggl okew ...

No comments:

Post a Comment