Sunday, January 23, 2011

Dia ...


kisah kami sgt aneh ble aku xknl pown dye neyh dlu ...
aku knl dye neyh dr mber skola aku, dlu pnh r dye tgur aku tp aku ignore jewk r wkt 2 ...
p2 kteowg jumpe blek wkt aku nk g trip lentang , perghh !!! dkt trip 2 aku pown xthu pahal ngan dye neyh acik cri psl jewk ngan aku ...
kteowg acik gadoh jewk lew, mulot dye neyh plak cm ITIK, acik membebel jewk, aku pown xthu ape yg dye mrepek tp lynkn jewk ...
since blek dr trip 2 cmnew ntah dye slalu contact aku ...
care dye wat aku sng b'kwn ngan dye, ble da bhary2 contact dye luahkan perasaan yg dye sukew kt aku, tp entah r wkt 2 aku xcaye kt ' bf 2' neyh ... tp lmew2 sikap dye yg sederhana& peyabar wat aku pown sukew kt dye, tp kisah neyh agak sukar lew ble ade yg ag memerlukan cinta dr dye, watkn aku serba salah tok terima dye spenuhnye ... tp aku cube tok suwuh dye cintakn owg k3, tp xbleyh sbb cinta xleh d'pkse ... da pening da neyh, ape yg ptot aku wat sdgkn kami saling memerlukan ???

additional : Cinta sejati adalah ketika dia mencintai orang lain, dan kamu masih mampu tersenyum, sambil berkata: aku turut bahagia untukmu ...

2 comments:

  1. ala....ktew tngu jew...lau de jdoh ko gn dy...dew la...lau xdew nk wt cmne kn....
    bia mse yg tntu kn...

    ReplyDelete