Thursday, January 20, 2011

pointer ???


hurm, terpikir sejenak psl pointer aku yg xbpew nk bgus . . .
jenuh kne ceramah ngan abh aku . . .
bile aku pk blek aim aku, aku nk kn wat de besh tp usaha nye hampeh . . .
adoyai, kalo aku tewos cmneyh cmnew nk dpt result bgos, kejew bgos & bls jase mama& abh . . .
mama & abh aku pye lew bg harapan mgunung,tp aku wat dek jewk . . .
insaf lew !!! maap mama & abh !!!
so sem neyh aku da jnji ngan dri aku nk improve ma study tok mase dpn aku . . .
now, aku da ade adviser yg selalu bebel kt aku psl study . . .
dye nk aku beat ngan dye, suwuh aku dpt dean . . .wow !!!
tp aku neyh plak jenis 'pantang d'cabar' . . .
so aku sahut jewk cabaran dye . . .
ble pk2 blek !@#$%^&
aku neyh da slow skewt, bleh kew aku dpt ape dye nk . . .
but i'll try . . .
skewt s'byk dye da bakar semangat aku untuk berjaya thankz kamo . . .


No comments:

Post a Comment