Tuesday, September 13, 2011

11hb september / 8.30pm ... Al-Fatihah~


susah tok terima teman rapat da xdew lagi ...

tp aku kne kuat untuk menerima takdir yg Allah da tentukan utk dye ...

stiap yang hidup pasti akan kembali kpd pencipta ...

semoge kau tenang d'sana teman ...

kenangan bersama tetap akn jd memori utk aku ...

aku bersyukur sbb dpt menatap muka kau sebelum kau d'semadikan di kediaman kau yg kekal abadi ...

muke kau bersih wkt 2 , tenang &berseri...

maaf sebab aku xtahan sebak tgk kau dlm bilik 2 ...

bkn sbb aku xrelakan kau pergi cube aku tersentap sekelip mata aku hilang kau ...

terbayang memori bersama , terbayang senyuman yg xputus2 dr bibir kau ...

kau mmg pemurah& teman yg sgt baek ...

tp aku xberpeluang tok mohon ampun & maaf dari kau ...

wkt aku dpt tahu kau xcident & koma ...

xputus2 doa aku dpt jumpe kau lagi ...

ble aku dgr teman kte mnagis, aku marah dye, aku suwuh dye redha kau nak pergi ...

xsmpay 10minit lps 2aku dpt tahu kau pergi bertemu pencipta kita...

aku redha, sekurang2nye aku dapat tatap wajah kau wat kali terakhir ...

terima kasih sbb jd teman terbaik untuk aku, aku akn setiasa mendoakan kau teman ...

walaupown kau da xdew aku ttp mohon maaf jika aku pnh menyakiti hati kau ...

Al-fatihah buatmu teman, mie ...

1 comment:

  1. Mie seorang kawan yg selalu senyum xkira masa sejK dari ikm lg... Al fatihah ... Sempat tgok Hang buat kali terakhir jugak

    ReplyDelete