Wednesday, September 7, 2011

kita sanggup wat ape jewk tok owg yg kte sayang ...

betul owg kate 'kte sggup wat ape jewk utk owg yg kte syg ' ...
antara byk pilihan, knape dye yg aku syg then 'fully of my heart' milik dye skrg ...
mcm2 dugaan aku dpt wkt dgn dye ,aku still bersyukur sbb Allah temukan aku ngan dye ...
sayang aku kt dye , hanya Allah jewk tahu...
yg aku harapkan jodoh kami berkekalan hgga syurga kekal abadi ...amin~
walau cmnew pown aku redha if ade yg terjadi nty ...
sbb kuasa Allah yg mengatasi segalanya ...
kita hanya merancang Allah yg tentukan ...


:: for itik tonggek : saya harap awak boleyh bese ngan pragai saya yg pelik2 neyh ...
saya sayang awak , jge iman&amal ...
biar jauh d'mata jnji dkt d'hati ... hehehhe~
jgn rsau,awak tetap teratas after Allah, Rasul and my family ...
kalo ade slh & silap, saya mintak maaf ...
mx halalkn ape2 yg terlebeyh & terkurang ... loveandmissyousomuch!!! ngee~





No comments:

Post a Comment