Sunday, January 22, 2012

sejenak aku terfikir tentang ape yang mama & kakak aku ckp, aku jadi tak tentu arah, perasaan jadi suram ... tapi orang laen boleyh bahagia, why not aku ??? knapa aku harus d'perlakukan sebegini ... aku sedar aku xdew ape2, tapi aku still ade prasaan ... bahagiakah kau bila lihat aku menagis ??? aku pasrah dgn ape yang berlaku, ape kputusan kau, aku terima ngan redha, cuma aku mintak luahkanlah ape yang ade dalam hati kau ... sampay bila nak pendamkan rasa itu ??? setiap malam aku xlena tdow, memikirkan kau d'sana ... yes, u r my first love !!! i do !!! but aku still boleyh tyme if aty kau bkn lagi milik aku ... please ask me !!!

anyways, ape2 pown, aku harap kau bahagia , smoge sehat2 slalu, jge ksihatan kau ... semoga kau gembira dgn hidup kau skrg , May Allah bless you !!! and let u know, u're still in my heart ... thanks 4everything ...

No comments:

Post a Comment