Saturday, February 4, 2012

leave it

3bulan aku bersabar menunggu dan akhirnya semua berakhir tanpa khabar berita ... mungkin semua sudah d'tentukan, tapi aku xpernah terfikir yang semua ini akan berakhir cmtuh skali ... setelah dulu aku d'kecewakan dan kau yang menjadi penawarnya , tapi sekarang kau yang menjadi durinya ... aku pasrah dgn ketentuan takdir , mungkin aku bukan yang terbaek untuk kau ... sekarang aku nekad untuk mendiamkan diri walaupun dalam hati hanya Allah yang tahu bertapa perit menahan derita yang harus d'tanggung keseorangan ... selama ini susah senang kau dan aku d'tggung bersama, sekarang ??? yes !!! mungkin ade hikmah dengan ape yang berlaku, cuma aku perlukan masa untuk menerima apa yang berlaku ... d'masa kawan-kawan bersama yang tercinta , aku menahan kesedihan dalam hati , mungkin waktu aku belum tiba aku redha ... doa aku untuk kau, semoga kau bahagia dengan apa yang kau inginkan ... May Allah bless you ...

No comments:

Post a Comment