Monday, November 21, 2011

20112011


arineyh penat sgt2 ... smlm tdow lmbt sbb study, arineyh bgun awal pown still study ... p2 aku g exam , Alhamdulillah berbaloi pnt aku ... balik2 jewk akak kol suwuh amek bee dkt umah dye ...
so aku g jewk lew, rindu kowt kt bee aku ... alhamdulillah bee sehat !!! balek 2 aku kuar ngan aimi and nabila, kteowg g mines jln2 ... agpown dowg prepare tok g pangkor , sronoknye dowg !!! untunglah !!! tp aku ag untung sbb laky nk dtg !!! yeeeaaayyy !!!! then blek2 bersuka ria, aku bljr pkay shawl plak ... maklum lew aku neyh kuwang mynat skewt bab2 neyh !!! ngee~ then aku bukak fb , tetibe t'nmpk status s'sowg !!! huh , lemah semangat aku !!! T_T
*dye update cmneyh "no more happiness,right ? just letting her go .. urmm .. so sadness.. but, this is good for her ..T_T "..

ntah lew xterkata , bkn ini kali pertama bende cmneyh jd kt aku tp da slalu jd ... tapi kenapa kali neyh terasa sangat !!! yang sbelum neyh aku xpnh heran pown ... mungkin dye teman yang baek, slalu ade susah sng, yang sgt jge dr segi peribadinye , akhlaknye ... tp xpew lew, anday neyh jalan yg terbaek tok kami, aku redha tok kami dapat kebahagiaan masing2 ... aku harap dye jumpe seseorang yang lagi sempurna dr aku ... smoge orang itu boleyh wat dye tersenyum sentiasa dan boleyh bahagiakan dye, aku xnak dye kecewa ... amin ~

-->>>> xpew lew, aku bahagie ngan ape yang aku ade skrg , aku sayang ZHMS !!! aku cume mintak kau doakan kebahagiaan aku, thanks !!!

No comments:

Post a Comment