Wednesday, November 23, 2011

hatimacamtisulahawakneyhFATINNAJWA!!! selekeh !!! ^_^



"malam yang sunyi sepi tanpa bintang dilangit ... berdentum guruh dan hujan renyai ... begitulah rasa hati yang d'hujani lara "


hamboy, berbakat jugak aku rupenye ... act aku terkilan arineyh, ngah apy2 komen ngan kenalan rapat ci dia , tp tetibe 1 ayt wat aku wase dri aku down ... xpew lew maybe bkn masenye ag dye nk ngaku, so aku kne sabar ...
yes, aku ngaku 'aku neyh agak xdew prasaan owgnye , tp ble da syg, aku jd sensitive sgt2,everything sume aku amek part' ...
anyways , aku thu dye sgt sayang aku dan xkn mungkin lelaki yg xsygkn perempuan sggup wat ape jewk tok perempuan 2 kn ...
sggup korbankn ape jewk tok aku, so aku kne trust him ... aku percaya pd jnji Allah, aku percaya Allah akan bagi kesenangan ats segala dugaan yang aku hadapi bersama ... dr awl ag hubungan kteowg mmg byk dugaan (complicated sgt2) so aku percaya jnji Allah 2 pasty, stiap ape yang kte lalui musty ade hikmah d'sebaliknye so BERSABAR !!!

ونبلوكم بالشر والخير فتنة وإلينا ترجعون

Dan Kami menguji kamu dengan kesusahan dan kesenangan sebagai dugaan; dan kepada Kami-lah kamu semua akan dikembalikan...
[Al-Anbiyaa’: 35]

Alhamdulillah Allah kurniakan dye tok aku walaupown dye agak ego dan perahsia owgnye ... (roy, t'kantioykan)maafnye but i believe it, one day ble dye da bersedia
i got what i want ... aku xsabar tggu masenye !!!


#to my si itik tonggek !!! saya akan usaha tok jge awak dan haty awak selagi Allah mengizinkan saya untuk menjaganya dan menyayanginye ... tp jika Allah tidak mengizinkannya lagi , Saya minta maaf untuk segalanya ... tp saya pasty Allah xkan siakannye, selagi haty kita tidak berpaling padaNYA, insya'allah ... ape yang d'beri adalah yg terbaek buat hambanya ... LOVE ALLAH !!!

No comments:

Post a Comment