Sunday, November 27, 2011

26112011isouranniversary ♥♥♥


26112011~da ckup 1year aku knl ngan itik...alhamdulillah walau cmnew dugaan skali pown ... kteowg still together ... memang aku ngaku, YES !!! ilovehimsonuch!!! but kuasa Allah mampu mengatasi segalanye ... so aku kne sntiasa tawakal jewk ngan ape yg akan berlaku ... tp aku ttp harapkan yg terbaek untuk kami ... aku mmg susah tok sayang owg but ble aku da sayang, is not easy to leave it ...

Alhamdulillah, aku dapat jumpe itik tyme date anniversary kteowg sbnr aku cadang nak naek kontan but ade sbb tertentu so terpaksa batalkan plan, so itik kne trun jumpe aku ... pagi2 ag itik da gerak dr pekan ... hurm , seawal kol 8 da gerak dr pekan, but setelah jem dkt seremban kol 2 bru smpay bangi, da lew bru blek dr palong smlmnye ( pergghh!!! boleyh tahan laky aku kn , penat drive, xdpt bayangkan pntnye , ngan sakit pinggang ag ) ... anyways, dpt gak tgk muke dye happy sgt,!!! (makin membulat lew kn, bahagie sgt kowt ~ahhahaha~) ... destinasi kteowg Zoo Melaka-->Dataran Pahlawan--> Crystal Bay Alai-->Dataran Pahlawan -->Bangi ... ngee~ esoknye Mines-->Nilai 3-->bangi, tp dye lps antar aku blek, dye tewos amek kakak dkt Pantai Dalam then blek ke Pekan ... huwaa, sedeyhnye !!! xpew nty dye janji nak dtg lagi, yeeeaaayyy !!!
~roxyeasygoingwallet~

#to Mr. itik Tonggek thanks 4everything ... walaupown pnt still dtg tok i ... thanks jugak give me anniversary gift (roxyeasygoingwallet ) thanks bwk i jln2, mkn seafood (order cm nak mkn 10org) Yummy !!!, thanks sbb bg lyanan terbaek tok i (walaupown thu i neyh byk kerenah), thanks sbb bahagiekan i ... thanks !!! my wishes for diz anniversary, smoge ubungan neyh berkekalan hingga syurga kekal abadi, hope Allah pemudahkan perjalanan jodoh ini, smoge kte dpt hadapi dugaan bersama lagi , May Allah bless us, amin~missya !!!

No comments:

Post a Comment