Monday, November 21, 2011

Maaf bagi siapa yang terpedaya 2 !!!

huh, arineyh ingtkan nk demo circuit tetibe plak Encik plak da blek ... then blek bilik jewk lew ...tetibe wkt lalu cafe, aku perasan ade 2 owg lecturer ( aku knl lew ) , so aku wat xnmpk ...
Encik S pown tetibe panggil aku , sok dok dkt kerusi d'tunjukkn ( duk jewk lew smbil garu2 kapla) ngee~ ... so bermulalah dialog neyh :~

En S : ewh fatin, ko da tunang ekk ???
aku : a'ah, saya da tunang ( dalam haty berguling ) ... kn Encik kn??? (smbil pndg En J)
En J : senyum ( smbil pndg aku, sbb dye pown dlu mangsa kne tipu dlu, ~tipu sunat okew~ nk selamatkn dri )
En S : ko ingt besh kew kawen ???
aku : saya blom kawen, saya tunang jewk dlu, so saya xthu ... (smbil gewlak )
En S : ko tunang ng
an orang mana ???
aku : ewh2, mana boleyh thu secret okew ( ngan muke xbersalah ) ...
En J : ( selamba jewk muke dye , tgk kwn
dye jd mangsa tipu sunat aku ) ...
En S : asl ko makin lawa aku tgk ekk ??? putih jewk , ko pkay produk ape ???
aku : produk ape plak saya pkay ( muke da blushing ) ???
En S : malu lew 2 , dlu ko xdew cmneyh ...
En J : ko nk g pulau tioman ??? mei 2012... ( dlm haty, cantekk !!! cik da potong )

~end of de topic bout datz then bermulalah dialog baru kami, ke pulau tioman ... aku xg kowt , sbb aku da insya'allah da dpt kejew da~

"act aku nk cyte pengaruh aku dr sem 1 smpay skrg berguna ag ... act dlu wkt sem 1 dlu aku sering d'keneng2 ngan spew2 jewk , sdgkn aku xknl then aku plak xkwn ngan boy sgt b4 neyh aku jns focus kt sowg jewk dak2 claz aku pown aku xtgur if xdew hal, idop aku dtg claz blek claz kuar mkn ngan dak2 bilik, 2 jewk dak2 prempuan pown aku xtgur if xknl... nk2 wkt 2 aku ade bf yg sgt mengongkong, so aku sgt serabut xmynt ngan sume 2 , nk2 ble lecturer aku kenengkn aku ngan lecturer yg still single aku jd nyampah nk dtg wshop ... so aku wat pgakuan ble owg tye status aku , aku ckp aku da tunang ... kwn2 aku pown back up aku ble owg tye psl aku ( thanks qy, alub, k.nina & k.peah ) ... lps 2 jewk, berita 2 tersebar, xdew yg dkt ngan aku da ... ngee~ smpay dak2 course cnior or jnr sume ingt aku da tunang !!! wow, i'like it , but mende 2 sume da kantoy wkt sem 3 sbb aku da clash , tp wkt 2 aku da bese da ngan boy , sbb major snie boy ... so aku kwn ngan sume owg , so kt situ aku da open minded tok tyme sume 2 ... so conclusion yg aku dpt skrg, kwn ngan sume owg sbb kte boleyh thu ragam manusia yg pelik2 & mcm2 yg kebaikan yg aku dpt if aku rmay kwn wlaupown still ade keburukan lew kn ... so maaf kpd yg terpedaya 2 !!! sorry sgt2 !!! (xdew niat pown nk ckp cmtuh, cume nk ngelak ) !!! "

# anywayz, dlu zhms pown tgur aku sbb kne cbr ngan kwn2 dye ... kwn2 dye caye aku da tunang, tp dye xcaye, then kwn2 dye cabar dye suwuh tye umo aku ... tp mmg kerek lew kn wkt 2 dey, start 2 aku bency ngan dye sbb boleyh2 jewk ' dye pnggil aku kt wshop ngan kereknye... aku ingt ag ape dye ckp ...

" weyh ko snie jp, umo ko bpe ????" aku ngan blurrnye jwb, "19"... p2 dye ckp ngan mber dye," kn aku da ckp" !!! then dye pndg aku ckp 'ha,xpew r " ... pergh dlm haty aku, mamat neyh sumpah gelabah " huh ...

so conclusionnye , jgn bency owg ekk !!! nanty syg ... ngeee~



No comments:

Post a Comment