Sunday, November 6, 2011

AidilAdha

tahun neyh raya aidiladha dkt gombak jewk ...
sooo bored ...
nak raye kt kelantan ...
nak jumpe tokcik , nak mkn rmay2 kt kelate ...
tp apekn daya,cuty skjp sgt ...
nk2 aku nk present da, byk kejew nk kne wat so berkorban lew ekk ...
jiji nk spm da, adeq esok gak blek perak ...
xpew lew, Alhamdulillah dpt beraya bersama keluarge ...
rmay gak dtg umah ...
xputus2 ade jewk owg dtg smpay mlm lew ...
aku pown ble owg dtg, aku pown join mkn sme ...
jgn tye knape aku tmbh 'montel' ...ngee
btw~arineyh agak meriah lew, dgn kedatangan si kembar 2 ...
beraya ngan family mmg syokk !!!
hargailah seadenye ...
=)
abah sgt bersemangat bile tiba raye korban ...mynat btol !!!
mama pown bkn maen b'semangat tggu daging tok d'masak ... heheheh~
aku ngan akak aku juge bersemangat jadi pengaco ... ahakz !!!
haa, jiji jewk lew yg boleyh harap ... settlekn lembu, bau lembu da
haa, yang neyh plak perosak ... isyh3

# apa2 pown aku still xlupe pada si tonggek aku , rindu sgt seyh ...
walau cmnew dye bz skali pown aku still tggu2 dye (berkorban demi owg yg tersayang,ngee) ...
aku arap aku dpt beraya bersama ngan dye 1 day nty, nak jadi yg sah untuk dye ...amin~
act, 26Nov2011 (tarikh bermakna 2) aku nk g trip, tmpt yg aku knl itik, byk kenangan kt sne ...
tp memandangkan dye ade trip family, so xkesah lew, jnji dye appy ...jge dri dear !!!loveyou~

No comments:

Post a Comment