Sunday, October 30, 2011

harapan mama ~


mama :: awak ngan itik 2 okew x ???
aku :: alhamdulillah ...
mama :: bile dye nk dtg ???
aku :: dye bz lew mama, nty dye trun lew 2 ...
mama :: awok, nok ke dia dop ???
aku :: aishh, mustylah kalo x watpe buang mse bercinta ...
mama :: cmtuh ikat lew, p2 awok jgn maenkn hati dye, nty cian ke dye 2 ... setia skewt ...awok 2 laen mcm skewt, bkn sng nak cri laky skrg ...
aku :: haa, ikat ??? dye xmow ag, biar jewk lew, ade jodoh ade lew ...maenkn haty ??? xlew,k.wa syg dye... ngee~
mama :: yew lew 2, jge aty 2 ...
aku :: baekk, mama xcaye kew kt ank mama neyh ???
mama :: caye !!! xpew nty kte wat kt umah mak lang jewk kenduri , sng, dkt ngan umah dye ???
aku :: ~!@#$%^ , mama jgn mengharap sgt ... nty2 kte plan ewh3 ... hehehe~
mama :: mama rancang jewk, nty sng ...
aku :: ~!@#$%^

#hurm, tkowt aku bile harapan mama terlalu tinggi ... mama sygkn itik, always sbut nme dye then suwuh kim slm ...if aku kt hostel , kdg2 smpay lupe nk tye kabar ank lew, tye psl itik dlu ... aikk, spew ank mama sbnrnye, jelez neyh ... ngee~ padahal xpnh jumpe pown ... xphm aku kdg2 , siap snap pic itik ltk dlm hp lew , pelik2 ...kdg2 if mama tye psl itik aku tersentap gak, nk2 tye ble itik nk dtg ... aku maty kutu nk jwb , tp yg slalu aku jwb, itik bz, kteowg jumpe pown 5bln skali...so mama phm lew, kdg2 mama yg tenangkn aku, bile itik bz, thanks mama ... arituh mama tye aku, mnew gmbr convo dye, then aku tunjukk lew, aku tkn next pic, xdew lew laju sgt, p2 kne marah ... mama ckp jgn lew laju2, nk tgk gmbr, menantu, ble part gmbr mak pekan plak, mama ckp "ini Besan mama neyh, bgus2" ... aku da garu2 kapla da ...hahahah~
ayoyo, mama2 !!! mama, harapan 2 jgn tlalu tinggi, sbb jodoh pertemuan d'tgn Allah ... kita cume hamba yg lemah jewk, yg mampu merancang... anyways, k.wa jnji akn cube yg terbaek, doakan anak mama neyh okew ... tp if xbjaye, maaf yew, k.wa xberdaya tok melawan takdir ... terimakasih mama ats segala sokongan, i love you !!!

p/s :: mama xdew lew pggil dye 'itik'kn, mama sebut nme lew, 'itik' 2 aku jewk pggil sbb mulot dye cm itik, comeyh ... ngee~

No comments:

Post a Comment