Friday, October 21, 2011

kebahagiaan yang aku inginkan ='(

Today 21/10/2011 , 2.33 am

Memalam cmneyh still ternanty2 kalo dye terbangun col or msg aku … aku rindu sangat dkt dye … idop aku sunyi … semestinye aku cemburu tengok kawan-kawan berbahagie, msg dan col manje2 , kuar date … aku ??? yes, mmg dye ingat kat aku , aku tahu … aku tahu dye pnt berkerja , aku xharapkan msg dye 24jam, tapi perempuan normal … aku nakkn kebahagiaan, manew dye yg dlu... mungkin ini dugaan, aku kene terima lagipun xdew yg sah bagi aku dgn dye… tapi tolonglah bagi aku rase bahagia itu Ya Allah …aku xberhak kew untuk rasa bahagie Ya Allah ???aku xtahu bila ajal aku akan smpay, bagilah aku pluang untuk merasai kebahagiaan yang sah …aku xsanggup tok kecewa lg Ya Allah, andai dye jodohku tetapkanlah secepat mungkin … anday dye bukan jodoh aku Ya Allah, jauhkanlah hatinya dgn hatiku Ya Allah ... aku xharapkan segala ape yang dye ade, aku cume inginkan kebahagiaan ... sunyi Ya Allah, aku xsggup kecewakan dye dgn memiliki kebahagiaan yang dtg dari insan lain, aku sayangkan dye... tapi siapa aku dihatinya Ya Allah , segala soal hati d'ketepikan, ia ambil mudah, stiap mlm aku terfikir Ya Allah... xdew spew yg rasa ape yg aku rasa, senyum yang terukir xmenampakkn dgn hati yang terguris...Ya Allah kuatkan aku Ya Allah, hanya padaMu tmpat aku mgadu ... ='(

P/s ; seperti sem lps b4 final dye akan turun tapi sem neyh x ... aku nak naek, tp dye ade hal ... its okew, mungkin xdew rezeky ... jumpe arituh pown sbb konvo jewk , tp Alhamdulillah dpt jgk ... penantian slame 5bln , ari2 terkenang bpew kali xjd ... hurm, kali neyh xthu lew ... sbb dye da xdew sbb tok dtg snie , so ??? redha ... anday aku xsempat tok jumpe dye, aku harap dye jumpe kebahagiean dye dan aku minta maaf jika ade slh dan silap ... minta halalkn sumenye ...

No comments:

Post a Comment