Sunday, October 9, 2011

kerana sayang

08092011~2bulan beberapa hari memikirkan keputusan untuk menghadiri my itik tonggek convocation (kalah orang yang nak konvo 2 haa) ...kerana hal-hal tertentu byk halangan tok aku membuat keputusan.. tapi kerana terlalu ingin melihat kejayaannye, semalam aku nekad menghadirkan kerana tak nak kecewakan diri dan orang yang aku sayang ... untuk pertama kali aku menghadiri convocation special aku dan untuk pertama kali aku berjumpa dengan family special aku ... dalam hati hanya Allah yang tahu bertapa gementarnya, nervous yang teramat sangat ... sampai aku terkaku bila berdepan dengan mereka , maaf ye semua !!! insya'Allah next time akan jadi lebih baik, anywayz mereka semua baik dan bersyukur dapat bertemu ngan mereka semua, Alhamdulillah ... lepas jer bersalaman dengan family dia, aku ikut jer itik aku g manew da mcm orang takde arah tujuan da ...heheheh~ pahal ntah jd cmneyh ... then dye ajk aku bergambar, aku ikowt jewk lew... thanks to abg ipar dye coz sudy shootkan pic kteorang ... lepas jewk shoot pic, aku teros bersalaman untuk pulang ke bangi sbb xleh lamew aimi nak balik melaka ... thankz sgt kt aimi coz sudy temankan kwnmu ini walaupown kaki masih berbalut lew, kalau kau takde tak tahu lew cmnew, jd kayu gamaknye ... hehhehe~
anywayz, aku puas sbb dpt tgk mukew dye yg tersangat gembira ... loveyoudear~

itik tonggek :: congratulations dear ... hope diz step can make u success in ur future ... sangat bahagia tgk anda tersenyum lebar dengan kejayaan yang anda kejarkan selama ini ...segala niat anda kerana mereka yang anda sayang insya'Allah Allah akan permudahkan... jangan putus asa sbb Allah takkan uji kita melebihi kemampuan kita, maknanya anda mampu lagi ...okew sayang pegang tanggungjawab anda sebaik mungkin, may Allah bless you ~ i'm promise to support you !!!

No comments:

Post a Comment