Friday, October 28, 2011

demand neyh ... ngee~


setiap orang ade citarasa "pasangan" pilihan masing-masing kan ... ramai kata yang perempuan slalunye berebutkan lelaky yg ensem-ensem,body builder lew, ade kete lew dan berharta, but bg aku sume 2 slh ... aku xkesah pown lelaki 2 ade rupe or not, xkesah lew ade berharta kew x, jnji hati dye baik&xberubah-rubah, boleyh bimbing aku ke arah jln yg d'redhai ... bg aku harta aku boleyh cri tp hati susah derr... haty manusia neyh cpt brubah ... nak2 yg dpt perempuan pragai cm aku plak, pelik2 ... payah2!!! spew yg sabar jewk boleyh thn, ngee~

ewh2, lobeyh plak aku merepek ... haa, nak cyte yg aku pown still ade citarasa aku sdry ... bkn sbb hensem or kaya ... tp aku sukew tgk lelaki yg mata dye cantik, bulat, brown ... comeyhnye !!! p2 aku sukew tgk lelaki yang gigi dye panjang2, gigi penuh, then ade taring kt tepi, owh si manis, jeleznye sbb gg aku xcantek, da lew pendek p2 berpagar plak !!! hehehe~p2 aku sukew lelaki yang bace Quran besh, sbb boleyh dodoikan aku memalam ... so cool~ then lastly, aku sukew tgk lelaki yg pakai kain pelikat & berkopiah ... mmg soleh lew kn,!!! ngee~

neyh lew skewt sebanyak citarasa aku, ramay yg ckp aku cerewet tok wat pilihan tp
dowg xthu ape yang sebenarnye... hehehe~
berangan sangat pown susah jugak FATIN NAJWA neyh ... tp 2 lew stiap owg ade citarasa dye sdrykn ... so xsalahkan !!! =)


gigi yang cantekk ... jeleznye !!!

suara lelaki yang bace quran besh , sgt cool kalo dgr ... wow !!!

alahai solehnye !!! gud boy ...

p/s :: citarasa untuk "future husband aku " ??? nanty2 lew ~ ngantok daa , nunyte~hehehe~

No comments:

Post a Comment