Friday, October 28, 2011

malam-malam


"kadang-kadang Allah sembunyikan kita matahari, DIA datangkan kita hujan dan kilat, kita bersedih dan bertanya-tanya mana hilangnya matahari, rupa-rupanya Allah menghadiahkan kita pelangi yang indah "...
indahkan dialog dlm movie syurga cinta neyh ...
hurm, aku harap setelah pelbagai dugaan2 yg aku da tempuh slame neyh xsia2 ...
Aku pcaye Allah maha adil ... aku xkan d'uji melebihi kemampuan aku ... maknenye aku mampu lagi ... aku kne kuat hadapi semua neyh walaupown pahit ... sabar fatin najwa ...
aku mmg sayangkan hubungan neyh, walaupown ade yg ckp kt aku xgune tok jd cmneyh, just leave it, tp maaf aku xmampu ... aku xmampu untuk buat semua 2 !!! aku thu ape yg dye wat sume bersebab tp aku nk dye jujur dgn aku, susah kew ??? tlg jelaskan semuanye ... knape nk simpan, knape nak wat aku tertanye2 ??? kenape, kenape ??? May Allah bless me ~

# seriously i xsggup tok semua neyh terjadi ... knape xdew usaha lgsg u nk tarik i blik ???i thu ayt i agak kasar, i juz nk u take note ...smpay bile nk jd cmneyh, u terlalu simple smpay sumenye d'ketepikan ... i thu i xdpt ape yg kwn2 i dpt, xpew, i xkesah ... cume please bg i pjelasan , i need !!! ='(

No comments:

Post a Comment