Sunday, October 2, 2011

kerana terlalu rindu

kerana terlalu rindu mood aku jadi tak menentu, maaf anday kau terasa ... mungkin aku betol ckp teman aku yang aku bkn seoranglah yg boleyh masuk dalam golongan percintaan jarak jauh (PJJ), tapi aku akan cuba pertahankan dan biasakan ... kerana aku terlalu sayangkan kau ... kadang-kadang bila kau terlalu sebuk sangatlah terasa tapi apakan daya ade yg lagi pnting daripada aku ... bila temujanji dibatalkan sangatlah sedeyh tapi apekan daya Allah tak izinkan lagi kita berjumpa ... aku tak kesah janji apa yang kita harapkan satu hari nanti akan jadi kenyataan, insya'Allah... semoga Allah permudahkan segalanya ... aku sangat sayangkan kau ... tapi anday hari ecok aku pergi menghadap illahi maafkan aku dan halalkan semuanya, ingat aku dalam doamu ... zhms

No comments:

Post a Comment