Tuesday, October 4, 2011

posto ... posto ... tlg sampaykan ucapan ini buat si itik tonggek !!!

"aku segan nak pergi " ... 'da laa ko putuslah kalo xnak tgk bf konvo'... tacing bkn maen ag mengenangkan ayt 2...ngee~ tp aku akui mmg btol ckp mber aku 2, orang yang xsayang laky jewk xnak tgk laky tyme dye konvo kan ??? cmtuh lew aku ... xcited sgt nak tgk itik pye konvo, tp apekan daya stelah ape yang blaku sebelum neyh aku xdpt tgk dye sbtu neyh ... aku xslhkan ape yang blaku sblum neyh 2 sume takdir, sbb kalo bnde sume 2 xjd, aku xkn knl dye ...dye yg dulu sgt kerek dan aku bencylah kini hati aku milik dye...oleh itu, aku xnk mcm2 persoalan timbul dkt owg2 skeliling itik nty ... bkn aku nak berfikiran -tiv but aku tahu mende cmtuh pasty akn blaku , mmg aku da bersedia tok lalui sume 2 ... tapi aku xnk kusutkan kapla dye, aku tkowt kaco mood dye plak ... musty lew tyme konvo dye nak happy but ble mcm2 persoalan timbul d'kalangan kwn2 dan lecturer2 yg berkenaan, boleyh ganggu mood dye ... so ape yang ptot aku wat skrg ??? ~!@#$%^ pilihan d'tgn anda ... adoyai !!! if aku xg aku harap itik gembira ngan family tercinta dan kwn2 ms hari dye menjulang kejayaan even without me ... ~,_,~dear itik, i wish u congratulation and hope diz step will bring success to our future, insya'allah ... I proud wif u dear, u r my inspiration too... May Allah bless you ...p/s :: TAPI AWAK HARUS HADIR WAKTU SAYA KONVO NANTI YEW DEAR, ngee~ ...

No comments:

Post a Comment